.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش به جان بازار قدیمی میوه وتره بار آمل افتاد
شمال نیوز : رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از آتش سوزی گسترده در بازار قدیمی میوه وتره بار این شهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، روح الله اسماعیلی با اشاره به شعله ور شدن آتش در بازار قدیمی میوه و تره بار آمل افزود: آتش ابتدا دریکی از غرفه‌های این بازار شعله ور شده و پس از آن به غرفه‌های اطراف نیز سرایت کرد.

 

 

وی با بیان اینکه آتش سوزی در ساعت ۵:۵۴ بامداد یکشنبه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اطلاع داده شده بود، گفت: پس از اعلام این آتش سوزی به سامانه اطلاع رسانی این سازمان، حدود ۱۵ نفر از مأموران سه ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حادثه، حاضر شدند و با انجام عملیات‌های تخصصی آتش را مهار کردند.

 

 

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سانحه ۸ غرفه بزرگ میوه و تره بار به همراه سبدهای میوه و تجهیزات آن در آتش سوخت، اضافه کرد: با تلاش و حضور به موقع مأموران آتش نشانی آمل از سرایت آتش به کل بازار و حتی خانه‌های اطراف این بازار پیشگیری کردند.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: هنوز از میزان خسارت و علت آتش‌سوزی به طور کامل مشخص نشده و پس از انجام تحقیقات کارشناسی اعلام خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.